Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Glömde lämna tillbaka hyra till Skistar/Lindvallen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1273010" data-attributes="member: 163608"><p>Med risk för att komma alltför mycket ifrån ämnet.</p><p></p><p>Jag har alltid tyckt att det här med norrskars förhållande till Capri Sonne är en aning suspekt. Jag har fått vaga förklaringar att konsumtionen beror på att de inte har skollunch. Och att Capri sonnes förpackning då skulle vara extra lämplig att ha med i mackpaketet. (De äter ju mackor till lunch, källa Ulf i kvarteret skatan). Så en nation full av hurtbullar och hälsofreak vill att deras barn dricker socker och e ämnen varje dag? Känns inte troligt.</p><p></p><p> En annan dålig förklaring är att Capri ska vara bra att ha när man går på tur för att den inte fryser i ryggan???? Ja vad vet jag? Är det E ämnen med glykolförmåga i så finns det väl nyttigare grejer att peta i sig? Låter som dåliga undanflykter.</p><p></p><p>Nej min teori är att ett överintag Capri Sonne ihop med astmamedicin och receptbelagd läppsalva är grunden i att ett litet pluttland som Norge på ren automatik föder fram langrenns åkare i världsklass på löpande band.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1273010, member: 163608"] Med risk för att komma alltför mycket ifrån ämnet. Jag har alltid tyckt att det här med norrskars förhållande till Capri Sonne är en aning suspekt. Jag har fått vaga förklaringar att konsumtionen beror på att de inte har skollunch. Och att Capri sonnes förpackning då skulle vara extra lämplig att ha med i mackpaketet. (De äter ju mackor till lunch, källa Ulf i kvarteret skatan). Så en nation full av hurtbullar och hälsofreak vill att deras barn dricker socker och e ämnen varje dag? Känns inte troligt. En annan dålig förklaring är att Capri ska vara bra att ha när man går på tur för att den inte fryser i ryggan???? Ja vad vet jag? Är det E ämnen med glykolförmåga i så finns det väl nyttigare grejer att peta i sig? Låter som dåliga undanflykter. Nej min teori är att ett överintag Capri Sonne ihop med astmamedicin och receptbelagd läppsalva är grunden i att ett litet pluttland som Norge på ren automatik föder fram langrenns åkare i världsklass på löpande band. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Glömde lämna tillbaka hyra till Skistar/Lindvallen
Tillbaka
Topp