Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Gluggar till Nikon D70
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CarlH" data-source="post: 97739" data-attributes="member: 37123"><p>Det är nog bättre att satsa på en en normalzoom och en telezoom istället för en kombitantion som ger både sämre skärpa och sämre ljusinskäpp i allmänhet.</p><p>Det Hanna Ekelund skrev är ju i princip direkt felaktigt. Objktivet går ju att anvädna men allt vad automatik heter går ju förlorad, du får inte ens en ljusmätare som fungerar. Så om du inte vill lägga för stora summor så kan du köra på kittobjektivet och köpa till en kanske 70-300 eller 80-210 bländare 4,5-5,6. En sån glugg får du väl för 1500 kr kanske.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CarlH, post: 97739, member: 37123"] Det är nog bättre att satsa på en en normalzoom och en telezoom istället för en kombitantion som ger både sämre skärpa och sämre ljusinskäpp i allmänhet. Det Hanna Ekelund skrev är ju i princip direkt felaktigt. Objktivet går ju att anvädna men allt vad automatik heter går ju förlorad, du får inte ens en ljusmätare som fungerar. Så om du inte vill lägga för stora summor så kan du köra på kittobjektivet och köpa till en kanske 70-300 eller 80-210 bländare 4,5-5,6. En sån glugg får du väl för 1500 kr kanske. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Gluggar till Nikon D70
Tillbaka
Topp