Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
GNU Carbon credit eller Lib Tech Skate Banana?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iron_Patrik" data-source="post: 868675" data-attributes="member: 35041"><p>Hjälp mig välja, jag har så förbannat svårt att bestämma mig.</p><p>Jag sålde just min Lib Tech Skunk Ape 172 för jag tycker den var för styv, och även lite för lång.</p><p>Jag är 193cm, 84kg. Småjibbar och leker mest i småhopp men gillar även puder dom få gångerna det bjuds. Aldrig rails eller enorma hopp. Har åkt snowboard länge.</p><p>Drömbrädan hade varit en Skate Banana 165W men den finns inte.</p><p>Närmaste som finns att köpa nu är en Carbon Credit 162W eller en Skate Banana 159W.</p><p></p><p><strong>Carbon Credit 162W</strong></p><p>+ Längre</p><p>+ 600 spänn billigare</p><p>- Presenterad som nybörjarbräda</p><p></p><p><strong>Skate Banana 159W</strong></p><p>+ Bättre belag</p><p>+ Känns som ett säkert köp</p><p>- Känns som att den kan bli för kort</p><p></p><p>Vilken ska jag köpa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iron_Patrik, post: 868675, member: 35041"] Hjälp mig välja, jag har så förbannat svårt att bestämma mig. Jag sålde just min Lib Tech Skunk Ape 172 för jag tycker den var för styv, och även lite för lång. Jag är 193cm, 84kg. Småjibbar och leker mest i småhopp men gillar även puder dom få gångerna det bjuds. Aldrig rails eller enorma hopp. Har åkt snowboard länge. Drömbrädan hade varit en Skate Banana 165W men den finns inte. Närmaste som finns att köpa nu är en Carbon Credit 162W eller en Skate Banana 159W. [b]Carbon Credit 162W[/b] + Längre + 600 spänn billigare - Presenterad som nybörjarbräda [b]Skate Banana 159W[/b] + Bättre belag + Känns som ett säkert köp - Känns som att den kan bli för kort Vilken ska jag köpa? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
GNU Carbon credit eller Lib Tech Skate Banana?
Tillbaka
Topp