Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Gnu och Lib-tech
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="D3lirious" data-source="post: 474444" data-attributes="member: 88268"><p>Har också funderat på att köpa en lib-tech eller GNU.</p><p>Lib tech Jamie Lynn Phoenix eller TRS alternativt GNU riders choice.. Skulle gärna höra era åsikter om vilken kunde passa mig bäst eller bara åsikter om dessa alternativ.</p><p></p><p>Tycker om att åka fort samt offpist och puder då det finns tillgängligt. Vistas knappt något i parken.</p><p>175 lång och väger 70 kg, skostorlek 41.</p><p></p><p>Vore mycket tacksam för era åsikter speciellt om Jamie Lynn brädet. Vågar jag köpa det eller skall jag skaffa en TRS som så många prisat... Är 157 cm en bra längd för mig på dessa bräden?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="D3lirious, post: 474444, member: 88268"] Har också funderat på att köpa en lib-tech eller GNU. Lib tech Jamie Lynn Phoenix eller TRS alternativt GNU riders choice.. Skulle gärna höra era åsikter om vilken kunde passa mig bäst eller bara åsikter om dessa alternativ. Tycker om att åka fort samt offpist och puder då det finns tillgängligt. Vistas knappt något i parken. 175 lång och väger 70 kg, skostorlek 41. Vore mycket tacksam för era åsikter speciellt om Jamie Lynn brädet. Vågar jag köpa det eller skall jag skaffa en TRS som så många prisat... Är 157 cm en bra längd för mig på dessa bräden? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Gnu och Lib-tech
Tillbaka
Topp