Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Gnu och Lib-tech
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="svarteld" data-source="post: 500068" data-attributes="member: 53096"><p>Folks,</p><p></p><p>Är i Stöten och har just gjort tre dagar på en ny Gnu Danny Kass 153 BTX 08/09.</p><p></p><p>Bästa kantgreppet på is och hård snö som jag haft. Men så är det en pipe-bräda också. Jag kan inte köra pipe, men som en konsekvens så skär brädan grymt bra. Is känns inte som ett problem längre. Stabil. Lite tyngre än normalt. En grym bomba-på-bräda som fortfarande är en riktig twin, och som går att göra butter på med BTX. Kanske lite tung för att vara en optimal strula-och-jibba-bräda, där är min Bataleon Evil Twin finfin istället, lätt och flexig. De kompletterar varandra bra.</p><p></p><p>DK BTX är en twin som går att köra svinfort på, även switch, precis vad jag letade efter. Bra när ditt framben är slut efter några minuters E4-carving i alperna i warp speed; fortsätt switch tills andra benet är slut. Repetera.</p><p></p><p>BTX funkar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="svarteld, post: 500068, member: 53096"] Folks, Är i Stöten och har just gjort tre dagar på en ny Gnu Danny Kass 153 BTX 08/09. Bästa kantgreppet på is och hård snö som jag haft. Men så är det en pipe-bräda också. Jag kan inte köra pipe, men som en konsekvens så skär brädan grymt bra. Is känns inte som ett problem längre. Stabil. Lite tyngre än normalt. En grym bomba-på-bräda som fortfarande är en riktig twin, och som går att göra butter på med BTX. Kanske lite tung för att vara en optimal strula-och-jibba-bräda, där är min Bataleon Evil Twin finfin istället, lätt och flexig. De kompletterar varandra bra. DK BTX är en twin som går att köra svinfort på, även switch, precis vad jag letade efter. Bra när ditt framben är slut efter några minuters E4-carving i alperna i warp speed; fortsätt switch tills andra benet är slut. Repetera. BTX funkar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Gnu och Lib-tech
Tillbaka
Topp