Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Go to-skida All Mountin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gsoul" data-source="post: 1273500" data-attributes="member: 129985"><p>Kastar in en fråga här då jag nu är på jakt efter nya lagg och tror det är ett par All-Mountain jag behöver.</p><p>Har kört på mina BBR (som jag faktiskt älskar) i ca 10 års tid men börjar nu snegla på nytt. I ärlighetens namn blir det väl mest pist men jag vill kunna dra utanför också vid rätt mängd puder. </p><p>Åker ganska aggressivt och ligger inte sällan runt 100 eller över i pisten och mina BBR går som tåget då.</p><p>Nu spanar jag dock efter ett par All-Mountain och har sållat ner urvalet till ett par Norse Enduro, Head Kore 93 eller ev Salomon Qst 92.</p><p></p><p>Någon som har erfarenhet att jämföra eller kan ge sin syn på skidornas egenskaper? Är de fartstabila? Vad rekommenderas för längd? Jag är ca 169 cm och mina BBR är 166 cm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gsoul, post: 1273500, member: 129985"] Kastar in en fråga här då jag nu är på jakt efter nya lagg och tror det är ett par All-Mountain jag behöver. Har kört på mina BBR (som jag faktiskt älskar) i ca 10 års tid men börjar nu snegla på nytt. I ärlighetens namn blir det väl mest pist men jag vill kunna dra utanför också vid rätt mängd puder. Åker ganska aggressivt och ligger inte sällan runt 100 eller över i pisten och mina BBR går som tåget då. Nu spanar jag dock efter ett par All-Mountain och har sållat ner urvalet till ett par Norse Enduro, Head Kore 93 eller ev Salomon Qst 92. Någon som har erfarenhet att jämföra eller kan ge sin syn på skidornas egenskaper? Är de fartstabila? Vad rekommenderas för längd? Jag är ca 169 cm och mina BBR är 166 cm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Go to-skida All Mountin
Tillbaka
Topp