Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Go to-skida All Mountin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gsoul" data-source="post: 1276467" data-attributes="member: 129985"><p>Att appen kan visa fel då och då är det väl ingen som bestrider. Men att den ständigt visar för högt har jag svårt att tro. </p><p>Då borde den ju samtidigt visa att man stakar fram i 40-50 km/h i liftkön? Är det någon som gör det?</p><p>Kan tillägga att jag har testat flera olika appar på olika mobiler genom åren och alltid legat på ungefär samma nivå.</p><p></p><p>Och ang fartdräkt så vet du väl att de riktiga dårarna (i fartdräkt) toppar uppemot 260 km/h och Tailgunnar har ju redan bevisat ovan att Windstedt kom upp i 100 med baggy brallor.</p><p></p><p>Diskussionen har ju spårat ur till nåt ”om inte jag kan så kan ingen annan”.</p><p>Jag kan inte göra en 360, ej heller raila. Det vore ganska imbecillt (och lite tonårsaktigt) av mig att hävda att det är omöjligt att någon annan här på Freeride skulle kunna det enbart för att det inte är min paradgren på skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gsoul, post: 1276467, member: 129985"] Att appen kan visa fel då och då är det väl ingen som bestrider. Men att den ständigt visar för högt har jag svårt att tro. Då borde den ju samtidigt visa att man stakar fram i 40-50 km/h i liftkön? Är det någon som gör det? Kan tillägga att jag har testat flera olika appar på olika mobiler genom åren och alltid legat på ungefär samma nivå. Och ang fartdräkt så vet du väl att de riktiga dårarna (i fartdräkt) toppar uppemot 260 km/h och Tailgunnar har ju redan bevisat ovan att Windstedt kom upp i 100 med baggy brallor. Diskussionen har ju spårat ur till nåt ”om inte jag kan så kan ingen annan”. Jag kan inte göra en 360, ej heller raila. Det vore ganska imbecillt (och lite tonårsaktigt) av mig att hävda att det är omöjligt att någon annan här på Freeride skulle kunna det enbart för att det inte är min paradgren på skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Go to-skida All Mountin
Tillbaka
Topp