Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Goggels rengöring ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 894107" data-attributes="member: 32948"><p>Jag försökte putsa insidan på mina gamla oakley med linsrengöringsmedle och helt ren putsduk. </p><p>Funkade första gången, men efter 2-3ggr har linsen "grumlat" sig. </p><p>Bara att köpa 2 nya par. 3000 spänn hej svejs :o </p><p>(Okej, de var ändå rätt slitna...)</p><p></p><p>Slutsats: </p><p>Skita aldrig ner insidan. </p><p>Ska du rengöra insidan, gör det när dem är TORRA, och använd påsen. </p><p>Se även till att påsen är ren. (Tvättas med dina syntetkläder, utan sköljmedel som lämnar rester) </p><p></p><p>Utsidan kan man spraya med glasögonrengöring och torka av med gogglepåsen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 894107, member: 32948"] Jag försökte putsa insidan på mina gamla oakley med linsrengöringsmedle och helt ren putsduk. Funkade första gången, men efter 2-3ggr har linsen "grumlat" sig. Bara att köpa 2 nya par. 3000 spänn hej svejs :o (Okej, de var ändå rätt slitna...) Slutsats: Skita aldrig ner insidan. Ska du rengöra insidan, gör det när dem är TORRA, och använd påsen. Se även till att påsen är ren. (Tvättas med dina syntetkläder, utan sköljmedel som lämnar rester) Utsidan kan man spraya med glasögonrengöring och torka av med gogglepåsen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Goggels rengöring ?
Tillbaka
Topp