Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goggles för ljust flatljus
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="torre17" data-source="post: 1078482" data-attributes="member: 118078"><p>Jag har både Prizm Rose och Torch Irididium. </p><p>Jag kör Rose i allt flatljus. Trots att jag upplever att den dämpar ganska mycket (för att vara den ljusaste linsen) så upplever jag en otroligt bra kontrast i allt från helmulet till "ljust flatljus". Klart bästa jag provat. </p><p>Dom funkar även om solen tittar fram ibland. Stor skillnad mot HI Yellow som jag körde med förut, ögat blev mycket tröttare då. Använder dom även på kvällen, då upplevs dom lite mörka men på något konstigt vis så ser man konturerna otroligt bra ändå.</p><p></p><p>Torch Irididium kör jag då det är halvklart till helsoligt, denna är inte så himla mycket mörkare än Rose men funkar ändå i helsol. </p><p>Hade jag köpt nya idag hade jag tagit Rose+Black då det skiljer för lite mellan Rose och Torch.</p><p></p><p>Om du bara ska köpa en lins så köp Rose, den kommer att funka kanon även i dom ljusa flatljusdagarna. </p><p>Har inte provat den nya HI Pink så den kan jag inte uttala mig om.</p><p></p><p>/ Torre</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="torre17, post: 1078482, member: 118078"] Jag har både Prizm Rose och Torch Irididium. Jag kör Rose i allt flatljus. Trots att jag upplever att den dämpar ganska mycket (för att vara den ljusaste linsen) så upplever jag en otroligt bra kontrast i allt från helmulet till "ljust flatljus". Klart bästa jag provat. Dom funkar även om solen tittar fram ibland. Stor skillnad mot HI Yellow som jag körde med förut, ögat blev mycket tröttare då. Använder dom även på kvällen, då upplevs dom lite mörka men på något konstigt vis så ser man konturerna otroligt bra ändå. Torch Irididium kör jag då det är halvklart till helsoligt, denna är inte så himla mycket mörkare än Rose men funkar ändå i helsol. Hade jag köpt nya idag hade jag tagit Rose+Black då det skiljer för lite mellan Rose och Torch. Om du bara ska köpa en lins så köp Rose, den kommer att funka kanon även i dom ljusa flatljusdagarna. Har inte provat den nya HI Pink så den kan jag inte uttala mig om. / Torre [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goggles för ljust flatljus
Tillbaka
Topp