Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goggles för oss med brillor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LuxLuthor" data-source="post: 1036337" data-attributes="member: 84027"><p>Linstekniken har gått framåt sedan jag provade använda linser, så det kan kanske funka. Själv har jag inte bara torra slemhinnor. Jag har små blåsor i dem också, vilket är vanligt när man har en reumatisk slemhinnesjukdom kallas Sjögrens Syndrom. Morsan har den, men det har inte kunnat visas på mig annat än med mina "bubbliga" ögonslemhinnor. Har provat med droppar tidigare, men då var det tunnflytande droppar inte gel som finns nu. Ska snacka med min optiker om saken. Vore helt underbart att slippa brillor under gogglarna. Tack för tipsen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LuxLuthor, post: 1036337, member: 84027"] Linstekniken har gått framåt sedan jag provade använda linser, så det kan kanske funka. Själv har jag inte bara torra slemhinnor. Jag har små blåsor i dem också, vilket är vanligt när man har en reumatisk slemhinnesjukdom kallas Sjögrens Syndrom. Morsan har den, men det har inte kunnat visas på mig annat än med mina "bubbliga" ögonslemhinnor. Har provat med droppar tidigare, men då var det tunnflytande droppar inte gel som finns nu. Ska snacka med min optiker om saken. Vore helt underbart att slippa brillor under gogglarna. Tack för tipsen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goggles för oss med brillor
Tillbaka
Topp