Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goggles för stora ansikten.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1076621" data-attributes="member: 60010"><p>Har kört med ett par I/O några år nu och sedan första säsogen så har det bara varit problem. Imma mellan linserna, dålig foam som är stelt när det är kallt och lossnar från ramen, strap som redan andra säsongen började bli trött och inte ville smita åt när man haft gogglen på hjälmen. Kontaktade första säsongen deras kundservice angående imman mellan linserna men dom bemödade sig inte ens att svara... </p><p></p><p>Kundservice och kvalitet är i en helt annat liga när det gäller Oakley vad jag förstått från vänner. Ska bli intressant att se nu när jag klickat hem ett par Airbrake prizm på rean. Kanske är det bara jag som har för höga krav och sitter där nästa år besviken och bitter <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1076621, member: 60010"] Har kört med ett par I/O några år nu och sedan första säsogen så har det bara varit problem. Imma mellan linserna, dålig foam som är stelt när det är kallt och lossnar från ramen, strap som redan andra säsongen började bli trött och inte ville smita åt när man haft gogglen på hjälmen. Kontaktade första säsongen deras kundservice angående imman mellan linserna men dom bemödade sig inte ens att svara... Kundservice och kvalitet är i en helt annat liga när det gäller Oakley vad jag förstått från vänner. Ska bli intressant att se nu när jag klickat hem ett par Airbrake prizm på rean. Kanske är det bara jag som har för höga krav och sitter där nästa år besviken och bitter ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goggles för stora ansikten.
Tillbaka
Topp