Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Goggles med styrka för korrigering av synfel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 303499" data-attributes="member: 34110"><p>Det låter klokt att ni tar den ordern på allvar. I princip ingen optiker använder själv linser några längre stunder pga att de väl känner till skaderiskerna. Den optiker som finns i vänkretsen använder dom inte alls.</p><p></p><p>Jag har svårt att förstå att någon optiker överhuvudtaget gått med på att "skriva ut" linser till en åttaåring.</p><p></p><p>När jag var liten och "glasögonorm" så åktes det skidor med glasögon under goggles. Fungerar fortfarande alldeles utmärkt även om det är suboptimalt.</p><p>Adidas lösning är nog kanon.</p><p></p><p>Jag säger bara detta för att tillhandahålla en erfarenhet om det är så att du själv, Erics pappa, inte har någon, erfarenhet, av glasögon.</p><p></p><p>Lycka till!</p><p></p><p>-fred, vind och snö!</p><p>/r</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 303499, member: 34110"] Det låter klokt att ni tar den ordern på allvar. I princip ingen optiker använder själv linser några längre stunder pga att de väl känner till skaderiskerna. Den optiker som finns i vänkretsen använder dom inte alls. Jag har svårt att förstå att någon optiker överhuvudtaget gått med på att "skriva ut" linser till en åttaåring. När jag var liten och "glasögonorm" så åktes det skidor med glasögon under goggles. Fungerar fortfarande alldeles utmärkt även om det är suboptimalt. Adidas lösning är nog kanon. Jag säger bara detta för att tillhandahålla en erfarenhet om det är så att du själv, Erics pappa, inte har någon, erfarenhet, av glasögon. Lycka till! -fred, vind och snö! /r [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Goggles med styrka för korrigering av synfel
Tillbaka
Topp