Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Goggles med styrka för korrigering av synfel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wolwerin" data-source="post: 303624" data-attributes="member: 68240"><p>till ericnorrlander och till sin far!</p><p>såhär jag kan nog fixa ett par goggles åt er... det finns en optiker här i åre som fixar sånna goggles som ni har ingivit.</p><p>jag kommer med mer info senare eller så kan ni kontakta mig så kan ni få mer info via pm.</p><p></p><p>till jag alskar skidor (axel)</p><p></p><p>kunde nog inte säga det bättre själv! dock har jag inte tittat i hela tråden pga slöhet men ser good ut.</p><p></p><p>mvh//</p><p>wolwerin</p><p></p><p>ps: tycker själv att eric norrlander är duktig åkare :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wolwerin, post: 303624, member: 68240"] till ericnorrlander och till sin far! såhär jag kan nog fixa ett par goggles åt er... det finns en optiker här i åre som fixar sånna goggles som ni har ingivit. jag kommer med mer info senare eller så kan ni kontakta mig så kan ni få mer info via pm. till jag alskar skidor (axel) kunde nog inte säga det bättre själv! dock har jag inte tittat i hela tråden pga slöhet men ser good ut. mvh// wolwerin ps: tycker själv att eric norrlander är duktig åkare :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Goggles med styrka för korrigering av synfel
Tillbaka
Topp