Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goggles med utbytbara linser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 505036" data-attributes="member: 83225"><p>Jag kör på Zipe med gul- och standardlins, tror det gick på en 7-800 eller nåt för alltsammans. Du borde kanske försöka få prova en gul lins för att se hur dina ögon gillar det. Jag kan säga att jag, under förra säsongen, inte körde på standard nån gång. Jag körde alltså gul lins även i strålande sol i Val thorens. Anledningen till att jag aldrig bytte var att jag såg suveränt i alla väder med de gula. Samtidigt säger JohanKristofers här att han får ont i ögonen av dem så det kan säkert vara personligt. Jag har en kompis med som inte äger något annat än gula linser...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 505036, member: 83225"] Jag kör på Zipe med gul- och standardlins, tror det gick på en 7-800 eller nåt för alltsammans. Du borde kanske försöka få prova en gul lins för att se hur dina ögon gillar det. Jag kan säga att jag, under förra säsongen, inte körde på standard nån gång. Jag körde alltså gul lins även i strålande sol i Val thorens. Anledningen till att jag aldrig bytte var att jag såg suveränt i alla väder med de gula. Samtidigt säger JohanKristofers här att han får ont i ögonen av dem så det kan säkert vara personligt. Jag har en kompis med som inte äger något annat än gula linser... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goggles med utbytbara linser
Tillbaka
Topp