Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goggles med utbytbara linser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jacob_a" data-source="post: 505053" data-attributes="member: 55652"><p>Du kan byta linser på nästan alla goggles men då får man beställa ifrån återförsäljaren som i sin tur beställer ifrån leverantören.. Hur är det med Warp har jag ingen erfarenhet av. Om du vill satsa på kvalitet så når de flesta Gogglarna på dagens marknad det som kostar lite mer. Men det man inte får glömma är att det finns oerhört många former på bågar, därför så måste du prova för att uppnå ultimat komfort när det gäller goggles. </p><p></p><p>T.ex : Innan jag valde mina brillor så han jag testa de flesta, jag som bor nere i Småland tog vara på det första tilfället uppe i fjällen där det finns ett bredare sortiment. Jag test allt ifrån för DR.ZIPE och kom fram till att det kändes som det inte var ett jämnt tryck på bågarna, samtidigt som att jag personligen tyckte att de kändes lite plastiga. jag testade Dragon DX MACE, Anon Helix Realm. Men till slut tänkte att jag skulle kunna testa ett par crowbar mest på skojs skull eftersom att de är dubbelt så dyra, jag kom fram till att satt perfekt till MITT ansikte. Därför slog till och jag har inte testat ett par skönare sedan dess. </p><p></p><p>Alltså så behöver inte de jätte dyra sitta bättre än de Oakley Ambush som du testade på stadium för 800 kr, Det är väldigt individuellt! </p><p></p><p>Vissa Oakleys bågar kan du byta lins på utan att båga tar illa vid ! Flexible O Matter® chassis </p><p></p><p>..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jacob_a, post: 505053, member: 55652"] Du kan byta linser på nästan alla goggles men då får man beställa ifrån återförsäljaren som i sin tur beställer ifrån leverantören.. Hur är det med Warp har jag ingen erfarenhet av. Om du vill satsa på kvalitet så når de flesta Gogglarna på dagens marknad det som kostar lite mer. Men det man inte får glömma är att det finns oerhört många former på bågar, därför så måste du prova för att uppnå ultimat komfort när det gäller goggles. T.ex : Innan jag valde mina brillor så han jag testa de flesta, jag som bor nere i Småland tog vara på det första tilfället uppe i fjällen där det finns ett bredare sortiment. Jag test allt ifrån för DR.ZIPE och kom fram till att det kändes som det inte var ett jämnt tryck på bågarna, samtidigt som att jag personligen tyckte att de kändes lite plastiga. jag testade Dragon DX MACE, Anon Helix Realm. Men till slut tänkte att jag skulle kunna testa ett par crowbar mest på skojs skull eftersom att de är dubbelt så dyra, jag kom fram till att satt perfekt till MITT ansikte. Därför slog till och jag har inte testat ett par skönare sedan dess. Alltså så behöver inte de jätte dyra sitta bättre än de Oakley Ambush som du testade på stadium för 800 kr, Det är väldigt individuellt! Vissa Oakleys bågar kan du byta lins på utan att båga tar illa vid ! Flexible O Matter® chassis .. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goggles med utbytbara linser
Tillbaka
Topp