Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Goggles med utbytbara linser.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sivbertil" data-source="post: 1332724" data-attributes="member: 161988"><p>[USER=166682]@Ivo del Scandi[/USER]</p><p></p><p>Om jag fattat rätt:</p><p></p><p><u>Linser</u></p><p>Svart</p><p>Silver</p><p>Blå/Spegel (de flestas favorit)</p><p>Gul</p><p>Transparent</p><p></p><p>-I texten står det att det endast finns blå/spegel kvar men den är inte valbar när man beställer kompletta Googles med extralins.</p><p></p><p>-När man beställer behöver man först välja svart eller silver och sen en extralins.</p><p></p><p>-När jag väljer svart så kan jag bara välja gul extralins. När jag väljer silver kan jag bara välja transparent extralins.</p><p></p><p>Är mest intresserad av blå/spegel, en transparent och en gul lins. Tänker blå för soliga dagar, transparent vid riktigt dåliga ljusförhållanden och gul för att det ger behagliga färger när ljuset är trist. Går det att sätta ihop en sådan kombo?</p><p></p><p>Vill undvika beställa 2 par för att få de linser jag vill ha men om gul funkar i dåliga ljusförhållanden kör jag på svart+gul i grundpaketet samt en blå extralins. Tycker du gul är ok även när ljusförhållandena är som sämst?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sivbertil, post: 1332724, member: 161988"] [USER=166682]@Ivo del Scandi[/USER] Om jag fattat rätt: [U]Linser[/U] Svart Silver Blå/Spegel (de flestas favorit) Gul Transparent -I texten står det att det endast finns blå/spegel kvar men den är inte valbar när man beställer kompletta Googles med extralins. -När man beställer behöver man först välja svart eller silver och sen en extralins. -När jag väljer svart så kan jag bara välja gul extralins. När jag väljer silver kan jag bara välja transparent extralins. Är mest intresserad av blå/spegel, en transparent och en gul lins. Tänker blå för soliga dagar, transparent vid riktigt dåliga ljusförhållanden och gul för att det ger behagliga färger när ljuset är trist. Går det att sätta ihop en sådan kombo? Vill undvika beställa 2 par för att få de linser jag vill ha men om gul funkar i dåliga ljusförhållanden kör jag på svart+gul i grundpaketet samt en blå extralins. Tycker du gul är ok även när ljusförhållandena är som sämst? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Goggles med utbytbara linser.
Tillbaka
Topp