Goggles

• Trådstartare Trådstartare JoInt-1992
  • Start datum Start datum
Goggles
Priset skiljer sig ju som sommar och vinter, men skulle tagit scott, fast tycker ingen av dom är snygga!

Goggles
scott ransom brillorna är bland det bästa du kan hitta på marknaden. Passar både för hjälm och tuffa mössor. Brett synfällt och med en helgjuten passform. Givetvis med Scott's legendariska "fogg-free" teknologi. Respect the Ransom!!!

(och vissa säger att dom e dyra(1500kr) så tycker jag faktist inte det med tanke på alla fineser med mera så e dom värda vart enda öre)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
quiksilver
ganska Snygga
Ganska billiga, åtminstone i Frankrike
Behagligt ljus
Immar inte (ibland)
Svagheter: Spegellinsen fungerar bra men är som tidigare nämnts av urusel kvalitet. Det är inget vidare när spegeln följer med när man putsar bort smuts från linsen
Sammanfattning: Har två par. Ett par med orange lins och ett par som ialla fall när jag köpte dem hade spegel. Är i stort jättenöjd men skitkvaliteten på linsen
------------------------------------------------------------------------------------------------------
samman fattningen av mig:
det beror på hur mycket du vill lägga ner på ett par glajor men om du ska lägga ner mycket på ett par och söker efter kvaleten skaffa scott ransom brillorna.

och om du inte vill lägga ner så mycket så är quiksilver men då får du kvantetet istället på kvalletet.

jag skulle och har köpt i år scott ransom ltd stitches.

vilka är med mig?

mvh//
wolwerin.
peace

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp