Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Goggles
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AlWing" data-source="post: 1065864" data-attributes="member: 137940"><p>Måste nog hålla med</p><p> [USER=29415]@la_grave[/USER] här... Lagom är inte bäst i detta fallet. </p><p>En lins som funkar i halvdassigt väder kommer helt enkelt inte funka 100% i strålande sol eller högalpina miljöer... </p><p>Och ska man knata eller tura, speciellt i lite varmade förhållanden och väder, då det krävs mer än solbrillor, så kommer du behöva minst ett par att byta med. </p><p></p><p>När det sedan gäller PRIZM så är den en grym lins men även den har sina tillkortakommanden. Jag tycker att en tenderar att bli lite mörk i de whiteout förhållanden som den sägs hantera så väl. Är kanske en personlig åsikt men jag har hört den från andra oxå så ngt ligger det nog i et iaf menn nu kommer det lite nya linser till Flight deck'en i år så det får man kanske bot på den vägen men då är du återigen tillbaka till problemet att man måste byta lins...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AlWing, post: 1065864, member: 137940"] Måste nog hålla med [USER=29415]@la_grave[/USER] här... Lagom är inte bäst i detta fallet. En lins som funkar i halvdassigt väder kommer helt enkelt inte funka 100% i strålande sol eller högalpina miljöer... Och ska man knata eller tura, speciellt i lite varmade förhållanden och väder, då det krävs mer än solbrillor, så kommer du behöva minst ett par att byta med. När det sedan gäller PRIZM så är den en grym lins men även den har sina tillkortakommanden. Jag tycker att en tenderar att bli lite mörk i de whiteout förhållanden som den sägs hantera så väl. Är kanske en personlig åsikt men jag har hört den från andra oxå så ngt ligger det nog i et iaf menn nu kommer det lite nya linser till Flight deck'en i år så det får man kanske bot på den vägen men då är du återigen tillbaka till problemet att man måste byta lins... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Goggles
Tillbaka
Topp