Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Gogglesetup: Fire vs Black-iridium & Pink vs Gult
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 463406" data-attributes="member: 58561"><p>pink iridium är inte speciellt allround, däremot mycket bra i mulet och flatljus imo, samma gäller ju för gult. känns egentligen som att du skulle klara dig utan en av dem och pink är ju både bättre och snyggare. till detta skulle jag välja black iridium, helt enkelt för att den är aningen mer allround än fire och ändå lite mörkare än gold, dessutom den klart snyggaste linsen oakley har att komma med.</p><p></p><p>edit: iofs, ska du åka på glaciärer vill du nog ha en så mörk lins som möjligt och då kanske fire lämpar sig bättre. det är dock inte såå stor skillnad mot black. smaksak kanske, bägge är bra linser.</p><p></p><p>så... pink + fire eller black vore mitt råd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 463406, member: 58561"] pink iridium är inte speciellt allround, däremot mycket bra i mulet och flatljus imo, samma gäller ju för gult. känns egentligen som att du skulle klara dig utan en av dem och pink är ju både bättre och snyggare. till detta skulle jag välja black iridium, helt enkelt för att den är aningen mer allround än fire och ändå lite mörkare än gold, dessutom den klart snyggaste linsen oakley har att komma med. edit: iofs, ska du åka på glaciärer vill du nog ha en så mörk lins som möjligt och då kanske fire lämpar sig bättre. det är dock inte såå stor skillnad mot black. smaksak kanske, bägge är bra linser. så... pink + fire eller black vore mitt råd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Gogglesetup: Fire vs Black-iridium & Pink vs Gult
Tillbaka
Topp