Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Golf !!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DonaldDuck" data-source="post: 21631" data-attributes="member: 24039"><p>Er det noen her som spiller golf ? </p><p></p><p>Jeg har blitt besatt av golf ! Spiller nesten hver dag ... Om alpin er en utstyrssport, så er den "barnemat" i forhold det "kjøret" som er med stadig nye golfkøller ! </p><p></p><p>Har noen erfaringer med forskjellige drivere / woods ? </p><p></p><p>Jeg har i sommer spilt Callaway ERC, Callaway Steelhead Plus, Taylor Made 320, Wilson Red Hot - men like ingen av dem. Før jeg fant CLEVELAND LAUNCHER 9.5: FANTASTISK ! </p><p>Jeg slår ca 30 meter lenger og havner (stort sett) på fairway`n. </p><p></p><p>Som irons har jeg endt opp med Titleist DCI 981; de er råbra ! </p><p></p><p>Er det andre her som har formeninger om golfutstyr ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DonaldDuck, post: 21631, member: 24039"] Er det noen her som spiller golf ? Jeg har blitt besatt av golf ! Spiller nesten hver dag ... Om alpin er en utstyrssport, så er den "barnemat" i forhold det "kjøret" som er med stadig nye golfkøller ! Har noen erfaringer med forskjellige drivere / woods ? Jeg har i sommer spilt Callaway ERC, Callaway Steelhead Plus, Taylor Made 320, Wilson Red Hot - men like ingen av dem. Før jeg fant CLEVELAND LAUNCHER 9.5: FANTASTISK ! Jeg slår ca 30 meter lenger og havner (stort sett) på fairway`n. Som irons har jeg endt opp med Titleist DCI 981; de er råbra ! Er det andre her som har formeninger om golfutstyr ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Golf !!
Tillbaka
Topp