Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Golf
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smogen" data-source="post: 45136" data-attributes="member: 14748"><p>Så gott det är när man ena dagen kan åka skidor i härligt lätt snö, och nästa dag stå på en golfbana i bra kondition. Allt inom 20 minuters bilande från hemmet. Tyvärr har ju skidorterna stängt för säsongen nu så det blir till att hika för att komma åt snön i fortsättningen, men ändå! Ja så är mitt liv i Bozeman, Montana för tillfället, en bortglömd pärla om jag får säga mitt.</p><p></p><p>Verkar som om de flesta här inne satsar på de "hippa" sommaraktiviteterna. Varför inte viga sommaren åt den traditionella sporten golf? En drive mitt i fairway, ett inspel med lite back-spinn, en sänkt birdie-putt. Kan det bli bättre än så? Sedan skrävla om bravaderna över en öl & jäger i klubbhuset. Ja sommaren bjuder allt upp till dans i år med.</p><p></p><p>Drive on</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smogen, post: 45136, member: 14748"] Så gott det är när man ena dagen kan åka skidor i härligt lätt snö, och nästa dag stå på en golfbana i bra kondition. Allt inom 20 minuters bilande från hemmet. Tyvärr har ju skidorterna stängt för säsongen nu så det blir till att hika för att komma åt snön i fortsättningen, men ändå! Ja så är mitt liv i Bozeman, Montana för tillfället, en bortglömd pärla om jag får säga mitt. Verkar som om de flesta här inne satsar på de "hippa" sommaraktiviteterna. Varför inte viga sommaren åt den traditionella sporten golf? En drive mitt i fairway, ett inspel med lite back-spinn, en sänkt birdie-putt. Kan det bli bättre än så? Sedan skrävla om bravaderna över en öl & jäger i klubbhuset. Ja sommaren bjuder allt upp till dans i år med. Drive on [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Golf
Tillbaka
Topp