Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Goodha 114 vs. Nordica blower
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 445633" data-attributes="member: 1008"><p>Är som sagt var själv en gammal räser som dessutom hyser kärlek till stora svängar och långa skidor. Väger samma men är 15cm kortare än dig.</p><p></p><p>Som sagt var så blir du nog nöjd med båda, Blowern har monteringspunkten längre bak samt är några cm längre. Kan tilläggas att jag monterade mina 114 två cm bakom den bakre monteringpunkten och tycker att det funkar bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 445633, member: 1008"] Är som sagt var själv en gammal räser som dessutom hyser kärlek till stora svängar och långa skidor. Väger samma men är 15cm kortare än dig. Som sagt var så blir du nog nöjd med båda, Blowern har monteringspunkten längre bak samt är några cm längre. Kan tilläggas att jag monterade mina 114 två cm bakom den bakre monteringpunkten och tycker att det funkar bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Goodha 114 vs. Nordica blower
Tillbaka
Topp