Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Goodha 181
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wally" data-source="post: 263222" data-attributes="member: 65027"><p>Jag har åkt på mina Goodha skidor ett par dar i Idre och Ramundberget. Dom är absolut inte mjuka, inte stenhårda heller men dom e vridstyva och det är väl en stor fördel. Funkar bra både i pisten och lite "BC" så mycket man nu kan åka det där. jag är 186 cm och väger 84 kg och upplevade dom absolut inte som för mjuka. Även sköna att åka baklänges med. Kan inte bidra med nån info om hur dom e i parken. Åkte inge park. Däremot vet jag att dom är sjukt lätta för denna typ av skida. Var ju lite på chans man köpte dom men jag är mycket nöjd. Nöjd är även min kompis som stått på skidor minst 40 dar om året de senaste 15 åren. han provkörde mina och blev glatt överraskad. Hoppas detta hjälpt dig något..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wally, post: 263222, member: 65027"] Jag har åkt på mina Goodha skidor ett par dar i Idre och Ramundberget. Dom är absolut inte mjuka, inte stenhårda heller men dom e vridstyva och det är väl en stor fördel. Funkar bra både i pisten och lite "BC" så mycket man nu kan åka det där. jag är 186 cm och väger 84 kg och upplevade dom absolut inte som för mjuka. Även sköna att åka baklänges med. Kan inte bidra med nån info om hur dom e i parken. Åkte inge park. Däremot vet jag att dom är sjukt lätta för denna typ av skida. Var ju lite på chans man köpte dom men jag är mycket nöjd. Nöjd är även min kompis som stått på skidor minst 40 dar om året de senaste 15 åren. han provkörde mina och blev glatt överraskad. Hoppas detta hjälpt dig något.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Goodha 181
Tillbaka
Topp