Googles

Googles
Det heter självklart goggles och om man lägger 1000+ kr på dem så är det inte för kvalité utan för design. Anonyma smith/scott i femhundrakronorsklassen duger lika bra tills man skrotar så hårt att ingenting skulle klarat det.

Googles
Asså preka och JFK för fan skärpning! jag skrev fel i rubriken! och jag vet att det heter Goggles!! ffs skaffa en lunar och leta fel där istället! skaffa ett liv!!!

Googles
Shit vad dåligt! Kan du inte ens erkänna att du gjort fel lille vän! Att ändra texten och sedan påstå att du vet att det stavas goggles, illa.

Googles
Håller med totalt, man köper inte goggles för att dom är inne!

Man köper efter det man tycker passar bra och villka man tycker är snygga!

Själv tycker jag "raka" modeller är cleana´st såsom Anon Figment, Smith Fuse, Scott Messenger m,m och jag tror dom passar bra till hjälm också!

Oakley Wisdom kan också funka till hjälm om du skaffar "goggle strap"

Googles
scott icon verkar sköna.

dom är förhållandevis billiga. ser små ut när man håller dom i handen men när du får på dom ser dom ut som samma storlek som andra goggles. köp bara inte dom jävla skitgogglesen från cebe som heter 1854 eller nått skit. dom går ej ha till hjälm för dom är en halvmeter breda.

Googles
Willeee sa:
Carrera Raptor som nämns här är bra.
Dom är snygga, sköna, stort synfält och så kostar en extra spegellins runt 200.
Förr eller senare lär du få en repa eller en spricka i glaset och då kostar det 500 och uppåt för ny lins till scott, oakley etc.
Konstigt att de kosta 500...
När jag köpte mina oakleys så fick jag garanti på 3år..
Kung de!

Googles
Sprang över denna siten idag www.xtremegoggles.se

Finns tydligen inga skidgoggles än men prisgarantin är inte fel och att dom kommer få in min favorit SPY!!! :) Får la köpa ett par spy solbriller så länge...

Googles
har likadan hjälm som du, kolla på bluetomato.at dom har grymma brillor bla, dom säljer även skidor kläder typ allt inom alpint. Dessutom är dom 500 till 1000 kr billigare än här i Sverige.
Kolla på vita goggles, typ spy targa eller nått

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp