Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Googles
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="whirlybird" data-source="post: 131079"><p>Man kör fan inte med Oakley för att dom är snygga utan för att dom är garanterat bäst.</p><p>Jag vågar inte lägga ner så mycket pengar på ett par goggles jag inte vet något om, men Oakley är garanterat bäst. Finns inget märke som slår Oakley optik. Varför ska man ha glass på brillorna för?</p><p>Man kör ju med persimmonlins i alla väder, Oakleys fungerar utmärkt till alla väder. Det är bara larv att hålla på med köp av linser bara för att det är snyggt!</p><p>Då tänker man inte långt.</p><p></p><p>MVH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="whirlybird, post: 131079"] Man kör fan inte med Oakley för att dom är snygga utan för att dom är garanterat bäst. Jag vågar inte lägga ner så mycket pengar på ett par goggles jag inte vet något om, men Oakley är garanterat bäst. Finns inget märke som slår Oakley optik. Varför ska man ha glass på brillorna för? Man kör ju med persimmonlins i alla väder, Oakleys fungerar utmärkt till alla väder. Det är bara larv att hålla på med köp av linser bara för att det är snyggt! Då tänker man inte långt. MVH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Googles
Tillbaka
Topp