Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Googlesglasen är "skitiga" på insidan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snow_flake" data-source="post: 834926" data-attributes="member: 89388"><p>Så tror jag att det är så med de flesta goggles, att man inte får torka innerglaset när de är blöta. Jag tror att men kan kan förstöra immskyddet då. Skälvklart så repas inte glaset om man torkar en lins som bara har vatten på sig med en ren goggle-bag.</p><p>Det är ju inte säkert att imskyddet är förstört men det lär du ju märkan i så fall. Ang dimman så vet jag inte vad det kan vara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snow_flake, post: 834926, member: 89388"] Så tror jag att det är så med de flesta goggles, att man inte får torka innerglaset när de är blöta. Jag tror att men kan kan förstöra immskyddet då. Skälvklart så repas inte glaset om man torkar en lins som bara har vatten på sig med en ren goggle-bag. Det är ju inte säkert att imskyddet är förstört men det lär du ju märkan i så fall. Ang dimman så vet jag inte vad det kan vara. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Googlesglasen är "skitiga" på insidan?
Tillbaka
Topp