Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Googlesglasen är "skitiga" på insidan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Misterister" data-source="post: 928732"><p>Du frågade om det gick att köpa ny innerlins eller reklamera och de två sa jag bara att det går att glömma. Tror inte fogsprayen kommer funka heller i och med att det är två linser av en anledning och de är immbehandlade dessutom. Det har med ventilation osv att göra. Det går inte att köpa en ny innerlins och silvertejpa fast så trots att du tyckte jag var oskön vilket inte var min intention så säger jag att det bara är att slänga linsen.</p><p></p><p>Edit: en dubbellins gör att det blir mindre tempersturskillnad på glaset också när du stannar. Har du bara ett glas så värms det snabbt upp av ditt varma ansikte så fort du stannar och varmt + kallt = fog. </p><p></p><p>" Two lens layers are separated by a thin layer of air to create a thermal shield that virtually eliminates fog buildup"</p><p></p><p>Och faktum kvarstår att det var onödigt att skära bort innerlinsen. Då skulle du ju bara ha använt den sprayen du hittat på den lins som satt där. Det enda jag har gjort är att svara, tard var driv för jag känner dig och de var onödigt gjort att skära bort linsen. Men polorized linsen du har kostar 1300 ny om det är en sådan du ska ha. Hade rekommenderat att ha två andra linser istället, jag hade hi yellow Och black iridium samtidigt sist jag hade oakley. De kompletterade varandra. Hi yellow är kontrasthöjande och funkar skitbra alla dagar med flatljus och mulet, och black iridium är bra i sol, men med lite ljusinsläpp så de funkar om solen går i moln i alla fall. Hi yellow har jag haft på de tre senaste oakley glasögons jag ägt, lätt bästa linsen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Misterister, post: 928732"] Du frågade om det gick att köpa ny innerlins eller reklamera och de två sa jag bara att det går att glömma. Tror inte fogsprayen kommer funka heller i och med att det är två linser av en anledning och de är immbehandlade dessutom. Det har med ventilation osv att göra. Det går inte att köpa en ny innerlins och silvertejpa fast så trots att du tyckte jag var oskön vilket inte var min intention så säger jag att det bara är att slänga linsen. Edit: en dubbellins gör att det blir mindre tempersturskillnad på glaset också när du stannar. Har du bara ett glas så värms det snabbt upp av ditt varma ansikte så fort du stannar och varmt + kallt = fog. " Two lens layers are separated by a thin layer of air to create a thermal shield that virtually eliminates fog buildup" Och faktum kvarstår att det var onödigt att skära bort innerlinsen. Då skulle du ju bara ha använt den sprayen du hittat på den lins som satt där. Det enda jag har gjort är att svara, tard var driv för jag känner dig och de var onödigt gjort att skära bort linsen. Men polorized linsen du har kostar 1300 ny om det är en sådan du ska ha. Hade rekommenderat att ha två andra linser istället, jag hade hi yellow Och black iridium samtidigt sist jag hade oakley. De kompletterade varandra. Hi yellow är kontrasthöjande och funkar skitbra alla dagar med flatljus och mulet, och black iridium är bra i sol, men med lite ljusinsläpp så de funkar om solen går i moln i alla fall. Hi yellow har jag haft på de tre senaste oakley glasögons jag ägt, lätt bästa linsen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Googlesglasen är "skitiga" på insidan?
Tillbaka
Topp