Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
GoPro/Contour + Ipad = sant?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 886099" data-attributes="member: 54815"><p>Utifrån det du har skrivit så ser en MacBook Air ut att passa dina behov helt perfekt. Problemet är ju att dem är så sjukt dyra. För att köpa en sån behöver man ha en del pengar över. Jag tror nog ändå, att om det är användarvänlighet du söker, med möjlighet att redigera video, köp den billigaste MacBooken. Vänta dock tills i september då Mac OS X Lion kommer. Då kommer du känna att det är bara att sätta sig med den lite varsomhelst. MacBooken har dessutom längre batteritid än paddan. </p><p></p><p>Men annars finns det ju även massa små netbooks som kanske kan vara intressanta, de är ju ännu billigare.</p><p></p><p>Jag håller med dig om att smidigheten hos iPaden är underbar. Men tror ändå att du kommer ha mer behållning av en riktig dator, även vid "casual use". Oavsett vad du gör, köp ingen äppleprodukt innan Lion, iOS 5 och iCloud kommer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 886099, member: 54815"] Utifrån det du har skrivit så ser en MacBook Air ut att passa dina behov helt perfekt. Problemet är ju att dem är så sjukt dyra. För att köpa en sån behöver man ha en del pengar över. Jag tror nog ändå, att om det är användarvänlighet du söker, med möjlighet att redigera video, köp den billigaste MacBooken. Vänta dock tills i september då Mac OS X Lion kommer. Då kommer du känna att det är bara att sätta sig med den lite varsomhelst. MacBooken har dessutom längre batteritid än paddan. Men annars finns det ju även massa små netbooks som kanske kan vara intressanta, de är ju ännu billigare. Jag håller med dig om att smidigheten hos iPaden är underbar. Men tror ändå att du kommer ha mer behållning av en riktig dator, även vid "casual use". Oavsett vad du gör, köp ingen äppleprodukt innan Lion, iOS 5 och iCloud kommer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
GoPro/Contour + Ipad = sant?
Tillbaka
Topp