Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Gopro Hero 3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pistgubbe" data-source="post: 1004394" data-attributes="member: 75055"><p>Just köpt en Hero 3, Black Edition. Jättefin bild, men extremt besviken i stort. Kameran hänger sig ofta vid uppstart. Måste då ta ut batteriet. Lagom kul att pilla med detta utan vantar i -15C och alla väntar på att köra. Flera gånger har den bara stannat efter 10s filmning. Några gånger har den inte ens gått att starta. Varit tvungen att ta ut batteriet då också. Batteriet laddar dessutom ofta ut på ett par timmar även när kameran är avslagen.</p><p></p><p>Skall reklamera den och förhoppningsvis får jag en bättre eller pengarna tillbaka. Om ni funderar på att köpa en, Googla på Hero 3 och freeze. Ingen rolig läsning.</p><p></p><p>Ettan hade betydligt sämre bild, men krånglade inte en enda gång för mig, och har inte hört ett enda kvalitetsklagomål i kompiskretsen. Med 3:an har jag kompisar som klagat och nätet verkar svämma över av bannor. Förfärligt att kvaliten verkar ha försämrats så avsevärt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pistgubbe, post: 1004394, member: 75055"] Just köpt en Hero 3, Black Edition. Jättefin bild, men extremt besviken i stort. Kameran hänger sig ofta vid uppstart. Måste då ta ut batteriet. Lagom kul att pilla med detta utan vantar i -15C och alla väntar på att köra. Flera gånger har den bara stannat efter 10s filmning. Några gånger har den inte ens gått att starta. Varit tvungen att ta ut batteriet då också. Batteriet laddar dessutom ofta ut på ett par timmar även när kameran är avslagen. Skall reklamera den och förhoppningsvis får jag en bättre eller pengarna tillbaka. Om ni funderar på att köpa en, Googla på Hero 3 och freeze. Ingen rolig läsning. Ettan hade betydligt sämre bild, men krånglade inte en enda gång för mig, och har inte hört ett enda kvalitetsklagomål i kompiskretsen. Med 3:an har jag kompisar som klagat och nätet verkar svämma över av bannor. Förfärligt att kvaliten verkar ha försämrats så avsevärt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Gopro Hero 3
Tillbaka
Topp