Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Gopro värt det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xQubeZ" data-source="post: 1145616" data-attributes="member: 166112"><p>Beror väl på om du har planer på att göra något med videon/bilderna du tar med den. Är det främst för o ta bilder hade jag satsat på en riktig kamera. (Verkar typ va många som köper en gopro o sen bara tar bilder av nån anledning??) </p><p></p><p>Sen helt ärligt, iaf i min åsikt, måste du åka antingen jävligt bra eller i väldigt cool terräng för att du ska få någon rolig video. 5 min av puderåkning o 25-30 gradiga bowls är inte så intressant o titta på. 10s med några snygga svängar kan va kul o se på typ insta men mer än så blir ju rätt trist. Men vill man dela åkning med vänner o familj kan det ju va smidigt men då typ alla sociala medier sabbar kvaliten totalt betalar du mycket pengar för bildkvalite ingen annan än du lär se. Tror personligen en hero 5 black är mer värt om man inte tänker satsa ordentligt på filmskapandet o verkligen anstränga sig för o göra en bra video. Ska du dock bara lägga upp lite klipp på insta tycker inte jag det är värt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xQubeZ, post: 1145616, member: 166112"] Beror väl på om du har planer på att göra något med videon/bilderna du tar med den. Är det främst för o ta bilder hade jag satsat på en riktig kamera. (Verkar typ va många som köper en gopro o sen bara tar bilder av nån anledning??) Sen helt ärligt, iaf i min åsikt, måste du åka antingen jävligt bra eller i väldigt cool terräng för att du ska få någon rolig video. 5 min av puderåkning o 25-30 gradiga bowls är inte så intressant o titta på. 10s med några snygga svängar kan va kul o se på typ insta men mer än så blir ju rätt trist. Men vill man dela åkning med vänner o familj kan det ju va smidigt men då typ alla sociala medier sabbar kvaliten totalt betalar du mycket pengar för bildkvalite ingen annan än du lär se. Tror personligen en hero 5 black är mer värt om man inte tänker satsa ordentligt på filmskapandet o verkligen anstränga sig för o göra en bra video. Ska du dock bara lägga upp lite klipp på insta tycker inte jag det är värt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Gopro värt det?
Tillbaka
Topp