Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Gopro värt det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Krall" data-source="post: 1145653" data-attributes="member: 167787"><p>Samma här, använder inte bara min för skidåkning. På somrarna filmar jag mycket Motorcykel köra!</p><p></p><p>Jag kör på ett cehstmount samt att min hjälm har ett avtagbart fäste, skulle säga att båda vinklarna är feta! Hjälm fästet var grymt när vi körde djup puder, "chestmount" snöade lätt igen när det vart för djupt men i pist vart det riktigt ballt med att man fick med både skidor och stavar i bild.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Krall, post: 1145653, member: 167787"] Samma här, använder inte bara min för skidåkning. På somrarna filmar jag mycket Motorcykel köra! Jag kör på ett cehstmount samt att min hjälm har ett avtagbart fäste, skulle säga att båda vinklarna är feta! Hjälm fästet var grymt när vi körde djup puder, "chestmount" snöade lätt igen när det vart för djupt men i pist vart det riktigt ballt med att man fick med både skidor och stavar i bild. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Gopro värt det?
Tillbaka
Topp