Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Gopro värt det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersWingqvist" data-source="post: 1145675" data-attributes="member: 161736"><p>Före jag började som redaktör här på Freeride i feb 2017 hade jag filmat nada. Nu blir det lite mer av den varan... Måste säga att jag är impad av vad de små actionkamerorna från GoPro får till soliga dagar med ljus och hur enkla de är att använda.</p><p></p><p>7:ans bildstabilisering är ett enormt lyft, åker du puder och det inte är extremt slagigt så behövs knappast gimbal om du inte ska ha det till proffsbruk.</p><p></p><p>Vad gäller montering, skulle jag nog säga att du kommer långt på en klassisk montering uppe på hjälmen, dubbelhäftande tejp som är avsedd för ändamålet duger fint. Brukar följa med när man köper monteringskit, finns ju några olika leverantörer där och så klart original tillbehören.</p><p></p><p>Det är fortsatt en liten, slimmad kamera och därför, som nänmts, kan man inte riktigt ställa samma krav när det är dåligt ljus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersWingqvist, post: 1145675, member: 161736"] Före jag började som redaktör här på Freeride i feb 2017 hade jag filmat nada. Nu blir det lite mer av den varan... Måste säga att jag är impad av vad de små actionkamerorna från GoPro får till soliga dagar med ljus och hur enkla de är att använda. 7:ans bildstabilisering är ett enormt lyft, åker du puder och det inte är extremt slagigt så behövs knappast gimbal om du inte ska ha det till proffsbruk. Vad gäller montering, skulle jag nog säga att du kommer långt på en klassisk montering uppe på hjälmen, dubbelhäftande tejp som är avsedd för ändamålet duger fint. Brukar följa med när man köper monteringskit, finns ju några olika leverantörer där och så klart original tillbehören. Det är fortsatt en liten, slimmad kamera och därför, som nänmts, kan man inte riktigt ställa samma krav när det är dåligt ljus. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Gopro värt det?
Tillbaka
Topp