Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goprofäste på hjälmen sitter dåligt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lillmacke" data-source="post: 1069759" data-attributes="member: 156638"><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=134430" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/165689ab0f2c6220c6a03e284a498ecf.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p>Har någon tips på hur man ska sätta fästet på en sån här hjälm? Känns inte som det kommer sitta kvar. Kan man spruta in lite lim i sidorna kanske... Fästytan blir ju bara på mitten och det är ju en glipa runtom...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lillmacke, post: 1069759, member: 156638"] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=134430][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/165689ab0f2c6220c6a03e284a498ecf.jpg[/img][/url] Har någon tips på hur man ska sätta fästet på en sån här hjälm? Känns inte som det kommer sitta kvar. Kan man spruta in lite lim i sidorna kanske... Fästytan blir ju bara på mitten och det är ju en glipa runtom... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goprofäste på hjälmen sitter dåligt
Tillbaka
Topp