Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goprofäste på hjälmen sitter dåligt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magido" data-source="post: 1069973" data-attributes="member: 156547"><p>Det är inte för att fästet ska bli helt geleaktigt som du värmer.</p><p>Du värmer föra att aktivera limmet och få den att sätta sig bättre..</p><p></p><p>Fästet behöver inte sitta fast helt i kanterna, de rör sig inte ändå.. Inte så länge du inte fastnar med något som sliter loss det...</p><p></p><p>Annars är det väl bara beställa ett riktigt hjälmfäste på ebay för 150:-? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magido, post: 1069973, member: 156547"] Det är inte för att fästet ska bli helt geleaktigt som du värmer. Du värmer föra att aktivera limmet och få den att sätta sig bättre.. Fästet behöver inte sitta fast helt i kanterna, de rör sig inte ändå.. Inte så länge du inte fastnar med något som sliter loss det... Annars är det väl bara beställa ett riktigt hjälmfäste på ebay för 150:-? :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Goprofäste på hjälmen sitter dåligt
Tillbaka
Topp