Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gör 5 cm någon skillnad på skidan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="danielwidman79" data-source="post: 97583" data-attributes="member: 46423"><p>Mountin Man!</p><p>Innlägget som du skrev ovanför allt detta munnhugg tror jag stämmer mycket bra, jag tror jag ska gå på de som är 170. Då blir de nog mer alround så att säga! Om någon är intresserad så har de måtten 125-66-104 och en radie på 12.9 meter. Jag har förövrigt bokat en stuga i ramundberget </p><p>v 5 så hoppas inte att det blir -20 då! Kanske man kan tetsta på lite lössnö!</p><p></p><p>Jag vill tacka alla som skrivit i detta inlägg! Speciellt de som innehållit mycket fakta!</p><p></p><p>Förresten, det har ju diskuterats att det aldrig är fel med extra bredd när det är typ lite löst i backen. Går ett par längre skidor stabilare över tex kanter, snöhögar mm?</p><p></p><p>Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="danielwidman79, post: 97583, member: 46423"] Mountin Man! Innlägget som du skrev ovanför allt detta munnhugg tror jag stämmer mycket bra, jag tror jag ska gå på de som är 170. Då blir de nog mer alround så att säga! Om någon är intresserad så har de måtten 125-66-104 och en radie på 12.9 meter. Jag har förövrigt bokat en stuga i ramundberget v 5 så hoppas inte att det blir -20 då! Kanske man kan tetsta på lite lössnö! Jag vill tacka alla som skrivit i detta inlägg! Speciellt de som innehållit mycket fakta! Förresten, det har ju diskuterats att det aldrig är fel med extra bredd när det är typ lite löst i backen. Går ett par längre skidor stabilare över tex kanter, snöhögar mm? Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gör 5 cm någon skillnad på skidan?
Tillbaka
Topp