Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gör 5 cm någon skillnad på skidan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 97593" data-attributes="member: 13863"><p>Daniel: Streetracern är som jag uppfattar det en något "snällare" modell jämfört med SC. Min uppfattning speglas naturligtvis av att jag vanligen kör ett par 186 cm Head Monster 85. För mig kändes skidan kvick, lekfull och blixtrande snabb från kant till kant! Nu stod jag på skidorna mindre än en timme vilket gör det svårt för mig att uttala mig om isgrepp mm. men det kändes som det här är en betydligt tuffare skida en det mesta Salomon har släppt som de senaste åren, och jag hade inga problem med isgreppet trots att snökanonpisten bitvis var riktigt hård. Jag ska testa SCn så fort jag får chansen. Om dina känns för långa kan du ju alltid skänka dem till mig... </p><p></p><p>;-)/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 97593, member: 13863"] Daniel: Streetracern är som jag uppfattar det en något "snällare" modell jämfört med SC. Min uppfattning speglas naturligtvis av att jag vanligen kör ett par 186 cm Head Monster 85. För mig kändes skidan kvick, lekfull och blixtrande snabb från kant till kant! Nu stod jag på skidorna mindre än en timme vilket gör det svårt för mig att uttala mig om isgrepp mm. men det kändes som det här är en betydligt tuffare skida en det mesta Salomon har släppt som de senaste åren, och jag hade inga problem med isgreppet trots att snökanonpisten bitvis var riktigt hård. Jag ska testa SCn så fort jag får chansen. Om dina känns för långa kan du ju alltid skänka dem till mig... ;-)/MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gör 5 cm någon skillnad på skidan?
Tillbaka
Topp