Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Gör jag en bra deal??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mange_B" data-source="post: 64748" data-attributes="member: 31051"><p>Om den är för lång beror ju helt på hur du tänkt åka. Jag är 183 å kör på en 164 lång salomon, tycker inte att det är för långt. Jag vistas dock inte i parken, vill man göra det kan det kanske bli klumpigt...</p><p></p><p>sen finns det nog ingen större risk att du gör en alltför dålig deal, det mesta bräda som inte är helt sönderkörd borde funka för en tusing!</p><p></p><p>/m</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mange_B, post: 64748, member: 31051"] Om den är för lång beror ju helt på hur du tänkt åka. Jag är 183 å kör på en 164 lång salomon, tycker inte att det är för långt. Jag vistas dock inte i parken, vill man göra det kan det kanske bli klumpigt... sen finns det nog ingen större risk att du gör en alltför dålig deal, det mesta bräda som inte är helt sönderkörd borde funka för en tusing! /m [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Gör jag en bra deal??
Tillbaka
Topp