Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Gör
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 543422" data-attributes="member: 53337"><p>jo marer angående ditt inlägg så kan jag ju konstatera att det var ironi i mitt inlägg. Tyvär är det svårt att få ironi att låta ironiskt när man skriver det och det är förmodligen det som leder till att många missupfattar varandra här i forumet.</p><p></p><p>även jag måste hålla med om detdär du skrev om att antnäs gangsters slöt den ironiska cirkeln! Ingen som vet vart dom tog vägen? besviken att det inte kommit en uppföljare på "treklov extrem", som kan vara den absolut bästa och mest nyskapande filmen på hela freeride.</p><p></p><p>nu blev de en väldans massa OT, men man måste ju få svara på varandras inlägg!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 543422, member: 53337"] jo marer angående ditt inlägg så kan jag ju konstatera att det var ironi i mitt inlägg. Tyvär är det svårt att få ironi att låta ironiskt när man skriver det och det är förmodligen det som leder till att många missupfattar varandra här i forumet. även jag måste hålla med om detdär du skrev om att antnäs gangsters slöt den ironiska cirkeln! Ingen som vet vart dom tog vägen? besviken att det inte kommit en uppföljare på "treklov extrem", som kan vara den absolut bästa och mest nyskapande filmen på hela freeride. nu blev de en väldans massa OT, men man måste ju få svara på varandras inlägg! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Gör
Tillbaka
Topp