Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Göra klart hemsidan..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeAC" data-source="post: 239193" data-attributes="member: 15069"><p>Du är inne på fel forum så att säga. IDG.se har väl några skolor för webbintresserade. Det du behöver är lite mer än Dreamweaver. Du behöver ett konto på ett webbhotell (gratis eller betaltjänst spelar ingen roll) där du lägger upp dina dokument. Vanligtvis döper du "startsidan" till "default.htm", "index.htm" eller "index.html". Det brukar framgå när du skriver in dig på "webbhotellet".</p><p></p><p>Du kan alltid ändra din hemsida genom att logga in på webbhotellet och uppdatera din hemsida kontinuerligt.</p><p></p><p>Antingen har webbhotellet ett webbgränssnitt eller en FTP-anslutning, spelar ofta ingen roll. FTP-anslutningen är bättre enligt mig för då har du större kontroll över alla filer på servern, försök finna ett webbhotell med FTP konto istället för webbgränssnitt. Det är min rekommendation.</p><p></p><p>Försök söka på internet efter typ HTML skola eller webbskola eller liknande så finns det väldigt många sidor som erbjuder fullskalig hjälp i ämnet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeAC, post: 239193, member: 15069"] Du är inne på fel forum så att säga. IDG.se har väl några skolor för webbintresserade. Det du behöver är lite mer än Dreamweaver. Du behöver ett konto på ett webbhotell (gratis eller betaltjänst spelar ingen roll) där du lägger upp dina dokument. Vanligtvis döper du "startsidan" till "default.htm", "index.htm" eller "index.html". Det brukar framgå när du skriver in dig på "webbhotellet". Du kan alltid ändra din hemsida genom att logga in på webbhotellet och uppdatera din hemsida kontinuerligt. Antingen har webbhotellet ett webbgränssnitt eller en FTP-anslutning, spelar ofta ingen roll. FTP-anslutningen är bättre enligt mig för då har du större kontroll över alla filer på servern, försök finna ett webbhotell med FTP konto istället för webbgränssnitt. Det är min rekommendation. Försök söka på internet efter typ HTML skola eller webbskola eller liknande så finns det väldigt många sidor som erbjuder fullskalig hjälp i ämnet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Göra klart hemsidan..
Tillbaka
Topp