Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Göra reklam i forumet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 931989" data-attributes="member: 58560"><p>Här har du 2 exempel som jag anser som ren reklam.</p><p></p><p>1. Om någon frågar om ett par feta puderlagg för en säsong i whistler... Han får massor med svar på bra puderskidor men sen kommer det någon snubbe och länkar sin annons med ett par halvdåliga skidor som inte skulle klara av jobbet som trådskaparen bad om. (Mao. någon svarar en trådskapare med något denna själv säljer som är offtopic)</p><p></p><p>2. Om någon skapar en tråd för att göra reklam för sin sida / annons och ingen har frågat om det.</p><p></p><p>I dessa båda fallen tycker jag att detta är reklam och det är grymt störande...</p><p></p><p></p><p>Utöver dessa fallen så tycker inte jag att det är många andra fall av just det du antyder om på forumet, inget jag rapporterar om iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 931989, member: 58560"] Här har du 2 exempel som jag anser som ren reklam. 1. Om någon frågar om ett par feta puderlagg för en säsong i whistler... Han får massor med svar på bra puderskidor men sen kommer det någon snubbe och länkar sin annons med ett par halvdåliga skidor som inte skulle klara av jobbet som trådskaparen bad om. (Mao. någon svarar en trådskapare med något denna själv säljer som är offtopic) 2. Om någon skapar en tråd för att göra reklam för sin sida / annons och ingen har frågat om det. I dessa båda fallen tycker jag att detta är reklam och det är grymt störande... Utöver dessa fallen så tycker inte jag att det är många andra fall av just det du antyder om på forumet, inget jag rapporterar om iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Göra reklam i forumet?
Tillbaka
Topp