Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Göra reklam i forumet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 932330" data-attributes="member: 76971"><p>Ang. de medlemmar som är involverade i div. skidbolag så håller jag med om att så länge som de är tydliga med att de faktiskt jobbar för företaget så är det OK om de som privatpersoner rekommenderar dess produkter. Man får väl hoppas att de faktiskt tycker om produkterna som de säljer och inte bara gör det för att få lite gratisprylar. </p><p></p><p>Att länka till sin egen annons tycker jag är ett gränsfall. Om någon efterfrågar just det som man själv råkar sälja så ser jag inte något större problem med att uppmärksamma personen på det, i de fallen väljer jag dock att kontakta den personen via mail och inte på forumet men om det är ett regelbrott att skriva det i en tråd vet jag inte om jag tycker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 932330, member: 76971"] Ang. de medlemmar som är involverade i div. skidbolag så håller jag med om att så länge som de är tydliga med att de faktiskt jobbar för företaget så är det OK om de som privatpersoner rekommenderar dess produkter. Man får väl hoppas att de faktiskt tycker om produkterna som de säljer och inte bara gör det för att få lite gratisprylar. Att länka till sin egen annons tycker jag är ett gränsfall. Om någon efterfrågar just det som man själv råkar sälja så ser jag inte något större problem med att uppmärksamma personen på det, i de fallen väljer jag dock att kontakta den personen via mail och inte på forumet men om det är ett regelbrott att skriva det i en tråd vet jag inte om jag tycker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Göra reklam i forumet?
Tillbaka
Topp