Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Gore-Tex 40d vs 70d
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wille1504" data-source="post: 1276199" data-attributes="member: 156543"><p>Inte handlat skalplagg på många år, men när jag senast gjorde det så var 3 lager gore-tex pro det värsta man kunde ha om man ville ha hardshell. Jag skulle tro att du kan få svar på dina frågor genom att googla eller kolla på någon genomgång på Youtube, men se till att du jämför plagg med lika många lager gore-tex.</p><p></p><p>2-lagersjackor är ofta lite enklare eller riktade mot toppturare och väger således mindre/är tunnare</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wille1504, post: 1276199, member: 156543"] Inte handlat skalplagg på många år, men när jag senast gjorde det så var 3 lager gore-tex pro det värsta man kunde ha om man ville ha hardshell. Jag skulle tro att du kan få svar på dina frågor genom att googla eller kolla på någon genomgång på Youtube, men se till att du jämför plagg med lika många lager gore-tex. 2-lagersjackor är ofta lite enklare eller riktade mot toppturare och väger således mindre/är tunnare [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Gore-Tex 40d vs 70d
Tillbaka
Topp