Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gotama jr eller Mantra jr eller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskebulle" data-source="post: 618770" data-attributes="member: 91785"><p>Finns det fortfarande Mantra jr.? Jag trodde Gotaman fasade ut den ur sortimentet.</p><p></p><p>Anyways, jag tycker du ska köpa Gotaman, det kommer bli lättare för din son att hitta skäret i svängarna med en rockad skida, det är för att oftast är barn så lätta att de knappt klarar att trycka igenom spannet och få ordentligt kantgrepp.</p><p></p><p>Eftersom det inte är omvänt spann på gotaman så behöver man inte vara varken stark eller tung för att trycka igenom spannet, det kommer helt enkelt svänga lite lättare. Detta gäller enbart om grabben din åker skärande sväng, eller iaf kommer att lära sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskebulle, post: 618770, member: 91785"] Finns det fortfarande Mantra jr.? Jag trodde Gotaman fasade ut den ur sortimentet. Anyways, jag tycker du ska köpa Gotaman, det kommer bli lättare för din son att hitta skäret i svängarna med en rockad skida, det är för att oftast är barn så lätta att de knappt klarar att trycka igenom spannet och få ordentligt kantgrepp. Eftersom det inte är omvänt spann på gotaman så behöver man inte vara varken stark eller tung för att trycka igenom spannet, det kommer helt enkelt svänga lite lättare. Detta gäller enbart om grabben din åker skärande sväng, eller iaf kommer att lära sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gotama jr eller Mantra jr eller?
Tillbaka
Topp