Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gotama med ståfräs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iLd0tt0re" data-source="post: 1003481" data-attributes="member: 121682"><p>Har ett par K2 Obsethed med samma fenomen.</p><p>På mjukt underlag märker jag absolut ingen skillnad. På hårt underlag och på skär så märker jag inte heller någon signifikant skillnad. Dessutom räcker det typ att blåsa på den andra skidans spets för att den ska få samma rocker shape. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Jag skulle inte bry mig om att försöka fixa detta.</p><p></p><p>MVH</p><p>Carl</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iLd0tt0re, post: 1003481, member: 121682"] Har ett par K2 Obsethed med samma fenomen. På mjukt underlag märker jag absolut ingen skillnad. På hårt underlag och på skär så märker jag inte heller någon signifikant skillnad. Dessutom räcker det typ att blåsa på den andra skidans spets för att den ska få samma rocker shape. :) Jag skulle inte bry mig om att försöka fixa detta. MVH Carl [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gotama med ståfräs
Tillbaka
Topp