Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gotama vs ak maiden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klotarsvenne" data-source="post: 127322" data-attributes="member: 53904"><p>Tja,</p><p></p><p>Om du är gammal tävlingsåkare är du riktigt duktig antar jag??? Maiden är en relativt mjuk skida, även när man diskuterar offpistskidor. Gotama är styvare och är därför ett bättre val tycker jag. Dessutom är du ju van vid stabilitet vilket även är en fördel i offpisten. Om du har rätt teknik och är erfaren i offpisten klarar du av även att skråa<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />)). Ladda loss med 183 eller 190 så får du nytta av din teknik som gammal tävlingsåkare. Kanske borde du även kolla in Super Mojo eller Atomic Big Daddy // Tack och hej Svenne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klotarsvenne, post: 127322, member: 53904"] Tja, Om du är gammal tävlingsåkare är du riktigt duktig antar jag??? Maiden är en relativt mjuk skida, även när man diskuterar offpistskidor. Gotama är styvare och är därför ett bättre val tycker jag. Dessutom är du ju van vid stabilitet vilket även är en fördel i offpisten. Om du har rätt teknik och är erfaren i offpisten klarar du av även att skråa:))). Ladda loss med 183 eller 190 så får du nytta av din teknik som gammal tävlingsåkare. Kanske borde du även kolla in Super Mojo eller Atomic Big Daddy // Tack och hej Svenne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gotama vs ak maiden
Tillbaka
Topp