Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Gotama vs. Katana - värt de 100€ extra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freeridefredde" data-source="post: 806524" data-attributes="member: 68133"><p>Tjenare.</p><p></p><p>Jag har tänkt köpa ett par Gotama för att gå på toppturer med och köra puder där det finns, även skog uppskattas. Kommer köra ett par månader i alperna och kommer använda dessa som mina primära skidor. Kommer åka med NTN-bindningar. </p><p></p><p>Men kan Katana vara ett bättre alternativ, det skiljer bara 100€ i pris hos tysken. Men kommer de vara smidiga att gå på tur med, eller köra NTN på. Det är många som snackar om Katana men få som diskuterar Gotama. </p><p></p><p>Vill kunna använda dessa skidor i Sverige också, men tycker de är så lika på pappret.</p><p></p><p>Gotama: (194) 137-106-122, r=31,5m 4260g/par ELP Rocker Wood-core</p><p>Katana: (197) 141-111-131, r=30,2m 4520g/par ELP Rocker Titanium</p><p></p><p>/Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freeridefredde, post: 806524, member: 68133"] Tjenare. Jag har tänkt köpa ett par Gotama för att gå på toppturer med och köra puder där det finns, även skog uppskattas. Kommer köra ett par månader i alperna och kommer använda dessa som mina primära skidor. Kommer åka med NTN-bindningar. Men kan Katana vara ett bättre alternativ, det skiljer bara 100€ i pris hos tysken. Men kommer de vara smidiga att gå på tur med, eller köra NTN på. Det är många som snackar om Katana men få som diskuterar Gotama. Vill kunna använda dessa skidor i Sverige också, men tycker de är så lika på pappret. Gotama: (194) 137-106-122, r=31,5m 4260g/par ELP Rocker Wood-core Katana: (197) 141-111-131, r=30,2m 4520g/par ELP Rocker Titanium /Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Gotama vs. Katana - värt de 100€ extra?
Tillbaka
Topp