Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Gotama vs. Katana - värt de 100€ extra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olabola" data-source="post: 809802" data-attributes="member: 57455"><p>Kan bara delge hur 2008 års Kantana är. Kör den som telis skida och är grymt nöjd. Tyvärr kan jag inte jämnföra med Gotaman då jag aldrig åkt på denna. Men kan utan tvekan rekommendera Katanan på telis, helt grym!</p><p></p><p>Sök på katana så hittar du flera trådar på denna skida. Förhoppningsvis har dom fått till lite bättre kvalite på ovan sidan till i år, vilket det vart lite problem med tidigare. Dock verkar jag haft tur som inte haft några som helst problem med mina.</p><p></p><p>Skidan upplevs som lätt och lekfull, snabb i skog med bra flyt i lössnö. I pisten känns den väldigt stabil och ger väldigt bra respons tillbaka när jag trycker på i svängarna.</p><p></p><p>Jag skulle själv välja Katanan om valet stod mellan dessa 2.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olabola, post: 809802, member: 57455"] Kan bara delge hur 2008 års Kantana är. Kör den som telis skida och är grymt nöjd. Tyvärr kan jag inte jämnföra med Gotaman då jag aldrig åkt på denna. Men kan utan tvekan rekommendera Katanan på telis, helt grym! Sök på katana så hittar du flera trådar på denna skida. Förhoppningsvis har dom fått till lite bättre kvalite på ovan sidan till i år, vilket det vart lite problem med tidigare. Dock verkar jag haft tur som inte haft några som helst problem med mina. Skidan upplevs som lätt och lekfull, snabb i skog med bra flyt i lössnö. I pisten känns den väldigt stabil och ger väldigt bra respons tillbaka när jag trycker på i svängarna. Jag skulle själv välja Katanan om valet stod mellan dessa 2. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Gotama vs. Katana - värt de 100€ extra?
Tillbaka
Topp