Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gotama vs Katana
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 467287" data-attributes="member: 49358"><p>Hurrudu Jim. Det är ju ganska så relevant att veta hur mkt du väger. Ingen av de skidora är ju några egentliga kötta genom uppkört skidor egentligen. Men Katanan är ju styvare än gotaman. </p><p>gotaman har ett flex index på 54556 medan katanan har 67676. Men de har ju haft en del problem med kvaliteten på laggen. Bland annat väldigt tunna belag ocg katanans powder chanel har delaminerat för väldigt många.</p><p></p><p>Satsa istället på ngt med mer kvalitet som ett par Dynasatar XXL eller ett par Movement Goliath.</p><p></p><p>Nu kanske jag inte helt svarade enligt den mall du ville ha men ja. Kunde inte låta bli att skicka in några fler lagg i diskussionen.</p><p></p><p>Btw så såg jag inte nojlas inlägg förns efter jag svarat på tråden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 467287, member: 49358"] Hurrudu Jim. Det är ju ganska så relevant att veta hur mkt du väger. Ingen av de skidora är ju några egentliga kötta genom uppkört skidor egentligen. Men Katanan är ju styvare än gotaman. gotaman har ett flex index på 54556 medan katanan har 67676. Men de har ju haft en del problem med kvaliteten på laggen. Bland annat väldigt tunna belag ocg katanans powder chanel har delaminerat för väldigt många. Satsa istället på ngt med mer kvalitet som ett par Dynasatar XXL eller ett par Movement Goliath. Nu kanske jag inte helt svarade enligt den mall du ville ha men ja. Kunde inte låta bli att skicka in några fler lagg i diskussionen. Btw så såg jag inte nojlas inlägg förns efter jag svarat på tråden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gotama vs Katana
Tillbaka
Topp