Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gotama vs Katana
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 468298" data-attributes="member: 32948"><p>I denna bredd-kategorin kör jag själv DPS wailer 105. Vridstyvheten kan ingen klaga på, flyter som en kork och stabilitetsmässigt ligger den i jämförelse med Squads, legends etc... Utöver det är den radikalt mycket lättare och ibland några spänn billigare. Har kombinerat dem med dukes, sjukt vass kombination enligt mig. </p><p></p><p>Hendryx är en heeelt annan skida enligt min mening. Den direkta motsatsen till ett par XXL typ. Har skrivit om det tusen gånger i andra trådar. (sök upp det i forumet, finns massor av info)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 468298, member: 32948"] I denna bredd-kategorin kör jag själv DPS wailer 105. Vridstyvheten kan ingen klaga på, flyter som en kork och stabilitetsmässigt ligger den i jämförelse med Squads, legends etc... Utöver det är den radikalt mycket lättare och ibland några spänn billigare. Har kombinerat dem med dukes, sjukt vass kombination enligt mig. Hendryx är en heeelt annan skida enligt min mening. Den direkta motsatsen till ett par XXL typ. Har skrivit om det tusen gånger i andra trådar. (sök upp det i forumet, finns massor av info) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gotama vs Katana
Tillbaka
Topp