Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gotama vs Maden AK
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Karlberg" data-source="post: 104537" data-attributes="member: 32378"><p>Gotama - ja</p><p>Maide´n - nej</p><p></p><p>Båda e ju rätt mjuka men maide´n något mjukare, här får du väl dra dina egna slutsatser.</p><p></p><p>Jag e 190cm på 85 pannor + ryggsäck, och tycker gotaman e lagom mjuk, mjukare skulle nog inte funka för mig (undantaget perfekt puder). </p><p></p><p>Skärningen på gotaman känns tightare än vad som e angivet (32,5 för 190 skidan, som f.ö. känns som 185, så köp långa...)</p><p></p><p>Mitt tips: om du inte väger relativt lite ~70 pannor, välj gotaman... gärna 05-06:an (mer eller mindre svart) den e ju för cool och man känner sig lite men utvald om man åker på den. Dessutom inbildar jag mig att den är styvare än 03-04:an (den färggranna) </p><p></p><p>/K</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Karlberg, post: 104537, member: 32378"] Gotama - ja Maide´n - nej Båda e ju rätt mjuka men maide´n något mjukare, här får du väl dra dina egna slutsatser. Jag e 190cm på 85 pannor + ryggsäck, och tycker gotaman e lagom mjuk, mjukare skulle nog inte funka för mig (undantaget perfekt puder). Skärningen på gotaman känns tightare än vad som e angivet (32,5 för 190 skidan, som f.ö. känns som 185, så köp långa...) Mitt tips: om du inte väger relativt lite ~70 pannor, välj gotaman... gärna 05-06:an (mer eller mindre svart) den e ju för cool och man känner sig lite men utvald om man åker på den. Dessutom inbildar jag mig att den är styvare än 03-04:an (den färggranna) /K [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gotama vs Maden AK
Tillbaka
Topp